Heidelberg odustaje od učešća na sajamu „DRUPA“ i ostavlja mogućnost predstavljanja online

Drupa je najveća izložba štamparske opreme na svijetu, koju svake četiri godine održava Messe Düsseldorf u njemačkom Düsseldorfu. Riječ drupa skraćenica je njemačkih riječi druck und papier; štampa i papir.

Na potezu koji će izgledati nezamislivo za dugogodišnje polaznike drupe, Heidelberg je potvrdio da neće izlagati na preuređenoj drupi 2021, već će umjesto toga staviti veći fokus na „koncepte virtualnog sajma“ i regionalne događaje.

Ovo će uključivati vlastiti Tjedan inovacija koji će se održati od 19. do 23. oktobra 2020. godine. Pod sloganom „raširi svoj potencijal“ kompanija će predstavljati „bogatstvo proizvodnih inovacija koje su usredotočene na pakiranje i komercijalne proizvode, uključujući autonomni tisak, do krajnjih opcija, Smart Print Shop-a i Push-to-Stop. “Sedmica inovacija odvijat će se putem livestream-a kao i licem u lice u kompaniji Wiesloch-Walldorf.

„Više ćemo ulagati u nove, virtualne koncepte sajmova kako bismo osigurali bližu i individualniju komunikaciju s klijentima, kao i u regionalna događanja na našim tržištima u rastu“, rekao je izvršni direktor Rainer Hundsdörfer. To znači da ćemo se moći dosljedno uskladiti s očekivanjima naših kupaca. Sedmica inovacija sada će nam omogućiti da komuniciramo sa našim kupcima i da predstavimo svoju inovativnu ofanzivu. “

Dijalog licem u lice (iako se pretpostavlja da je na odgovarajući način distanciran / zaštićen) i dalje će biti fokus u središtima za štampu u kompaniji u Wiesloch-Walldorfu, Atlanti, Šangaju, Sao Paulu i Tokiju, gdje će se izravno uključiti u potrebe specifične za kupca. U centrima Heidelberg nudi demonstracije proizvoda i tehnologije specifične za tržište, direktnu komunikaciju sa stručnjacima za aplikacije i tečajeve obuke. Kompanija kaže da već prima nekoliko hiljada kupaca godišnje u svoje demo prostore širom svijeta.

Heidelberg je u izjavi napomenuo: „Covid-19 je ubrzao pomak ka digitalnim i lokalnim događajima. Iako se ne može znati koliki će utjecaj korone biti u idućim godinama, Heidelberg sada mora donijeti odluku.

„Dakle, kompanija je odlučila da neće učestvovati na međunarodnim sajmovima naredne godine i zbog toga neće učestvovati u “drupa”. U 2021. godini drupa će biti sasvim drugačiji događaj – globalna ograničenja putovanja i higijenski propisi znače znatno manje posjetitelja i ograničenja u komunikaciji. Tradicionalni međunarodni sajmovi sa zauzetim štandovima i dvoranama vrlo će se teško provesti i vjerovatno će izgubiti svoj status globalnih sastanaka za kupce i proizvođače.

“Kao dugogodišnji partner “Drupe”, Heidelberg će rado ponuditi svoje iskustvo kada je u pitanju usklađivanje budućih koncepata sajmova sa novim digitalnim mogućnostima i zahtjevima kupaca.”

Ovo otkazivanje dolazi nakon odluke da Xerox i Bobst neće prisustvovati. Ostaje za vidjeti hoće li, kao i na Ipexu za 2017. godinu, to pokrenuti niz daljnjih otkaza izlagača koji su se nadali da će osvojiti istu publiku.